Organizacje branżowe

SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, …

IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca. A przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy 

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego.

Izba Gospodarki Elektronicznej 

Izba Gospodarki Elektronicznej jest członkiem Ecommerce Europe już od wielu lat. e-Izba przyczynia się do rozwoju interesów sektora e-commerce w Brukseli, …

Polska Izba Artykułów Promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych to grupa ekspertów branży reklamowej. Od 2007 roku zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

IAB Polska

Interactive Advertising Bureau (IAB) to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach, organizacja zrzeszająca podmioty rynku …

ZFPR.PL – Związek Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations działa od 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług public relations w Polsce. 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) realizuje ważne i korzystne działania dla Ciebie jako członka tego środowiska zawodowego.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations

SAPR jest organizacją stawiającą sobie za cel reprezentację i wspieranie szeroko rozumianej branży PR obecnej w całej Polsce.