Podcasty

Audycje audio

Każdy odcinek to rozmowa z wyjątkowymi gośćmi.
Dowiedz się, jak wygląda marketing za kulisami. Poznaj historie tych, którzy swoją pasją napędzają świat biznesu.

Nie wiesz, od czego zacząć?
Słuchaj kolejno wszystkie odcinki.

All Episodes

Izabela Tworzydło
Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas, gdzie odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, social media i employer branding. Ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży, w tym w Kredyt Banku, WARTA oraz Grupa Pracuj. W BNP Paribas tworzy strategie komunikacji, zarządza sytuacjami kryzysowymi i buduje wizerunek ekspertów oraz Zarządu. Otrzymała nagrody za Kampanię wewnętrzną, Employer Branding, Dekalog Równego Traktowania oraz wyróżnienia w zakresie komunikacji kultury organizacyjnej i wartości. Jest feministką, mentorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, a także sojuszniczką społeczności LGBT+ w BNP Paribas Pride Poland.
Joanna Kwiatkowska
ma ponad 10-letnie doświadczenie w IT, specjalizując się w e-commerce, social media oraz analityce danych. Od 2018 roku jest Co-founder, Vice CEO i Head of Sales w Kubota S.A., gdzie zarządza sprzedażą online i strategicznym rozwojem firmy. Od 2013 roku współtworzyła ponad 10 projektów R&D o wartości prawie 50 mln zł, finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Regionalne Programy Operacyjne, oraz brała udział w projektach o wartości 40 mln zł.
Ilona Adamska
wydawca i redaktor naczelna magazynów Imperium Kobiet i Law Business Quality, właścicielka agencji PR I.D.MEDIA oraz autorka 15 książek. Organizuje ogólnopolskie plebiscyty, m.in. Lwice Biznesu i Diamenty Kobiecego Biznesu, wspiera kobiety z sektora MŚP jako Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Jest prezesem Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu oraz Akademii Świadomego Budowania Marki, a także aktywnie działa na rzecz fundacji charytatywnych. Laureatka licznych nagród, w tym Bizneswoman Roku 2017.
Marcin Popławski
Business Executive Officer dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w Nestlé, odpowiedzialnym za marki takie jak Winiary. Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu i ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu, szczególnie w branży spożywczej. Pracował w Polsce, Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii, pełniąc role lokalne i regionalne w marketingu i strategii. Był zaangażowany w rozwój globalnych marek, takich jak KitKat, Smarties, Lion, Maggi czy Garden Gourmet. Jako globalny Innovation Manager marki Maggi poszukiwał nowych trendów kulinarnych. Od 3 lat ponownie pracuje w Polsce, zarządzając biznesem spożywczym w Nestlé. Jego prywatną pasją jest gotowanie, a inspiracji szuka podczas samotnych wypraw na motocyklu.
Joanna Gacek Sroka
Props
jest właścicielką marki PROPS, znanej z torebek, których produkty nosi tysiące kobiet w Polsce i za granicą. Rozpoczęła działalność od 400 zł, a teraz zatrudnia kilkunastoosobowy zespół i współpracuje z szwalniami oraz krojowniami. Tworzy także kampanie społeczne edukujące i motywujące kobiety. Jest laureatką licznych nagród, członkinią Lady Business Club, finalistką XIII Konkursu Sukces Pisany Szminką i mamą 5-letniego Tymoteusza.
Ola Krzemińska Zasadzka
jest jedną z 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w branży eventowej, Prezeska Agencji Power, członkini-założycielka Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz aktywna członkini licznych organizacji, takich jak Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Society for Incentive Travel Excellence, oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce. Od 1997 roku organizuje wyjazdy i zarządza agencją POWER, która działa w obszarach eventów, incentive, konferencji, sportu oraz rozwiązań online.Olga łączy pasję do podróży z odwagą i determinacją sportowca, doskonale odnajdując się w stresującej branży eventowej. Była wicemistrzynią Polski w squashu, a także miłośniczką sportów takich jak narty, snowboard, rowery, kite surfing, nurkowanie, i wiele innych. Jej motto brzmi: „Życie nie po to jest by się spieszyć – życie po to jest by się cieszyć”.
Krzysztof Bogacz,
Lotte Wedel
To marketingowiec z 15-letnim doświadczeniem w branży FMCG, który specjalizuje się w odkrywaniu insightów konsumenckich i rozwijaniu marek z naciskiem na wyniki komercyjne. Przez ostatnie 7 lat związany z branżą beauty, pracował jako dyrektor marketingu Kérastase w L’Oréal, współtworzył markę Bambino Rodzina dla Nivea Polska i zarządzał kategoriami kosmetycznymi w Avon. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Kompanii Piwowarskiej, wprowadzając markę Książęce. Wierzy w etyczne przywództwo, pragmatyzm i budowanie trwałych relacji. Prywatnie miłośnik warszawskiej Saskiej Kępy i włoskiej kuchni.
Zuzanna Schön
Deputy Director General i Marketing Director dla Saint Gobain Construction Products, od ponad 20 lat realizuje swoje pasje w marketingu, product management i eCommerce. Absolwentka Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu La Verne i CIM. Pracowała dla globalnych marek, m.in. Ford, T-Mobile, Philips i Canon. Prowadziła także własną firmę, co dało jej perspektywę przedsiębiorcy. Zajmowała się zarządzaniem portfolio i komunikacją na rynkach międzynarodowych, m.in. w Europie, USA i Chinach. Prywatnie jest mamą trójki dzieci.
Anna Stępień-Kraska
jest coachką finansową, przedsiębiorczynią, inwestorką oraz szkoleniowcem. Ambasadorka kampanii „Nie hejtuje-motywuje”, organizuje pogadanki w szkołach. Jest jedną z trzech certyfikowanych w Polsce coachów metody Sacred Money Archetypes® oraz Flow Consultantką metodologii Talent i Wealth Dynamics. Pasjonuje się podróżami, aktywnością fizyczną, strzelectwem, rowerem oraz bieganiem. Autorka książki „Islandia Stopem”. Ma męża i córkę, która rozpoczyna 1 klasę. Kieruje firmą Dehoust, specjalizującą się w produkcji zbiorników.
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Wie wszystko o tym co piszą i jak to monitorować. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Magdalena Pawłowska
specjalizuje się w budowaniu biznesów online dla ekspertów, pomagając autorom, trenerom i osobom z showbiznesu monetyzować ich obecność w Internecie. Osiągnęła imponujące wyniki, generując m.in. 2,4 mln PLN przychodu w 2 miesiące oraz 1 mln PLN w 15 dni dla swoich klientów. Współtworzyła strategie digital marketingowe dla Mateusza Grzesiaka, a także pracowała z mBankiem i Grouponem. Jej mentorzy pochodzą z USA, gdzie regularnie uczestniczy w konferencjach, m.in. jako panelistka na Marketing Funnel Automation w Orlando. Magdalena edukuje Polaków, jak sprzedawać wiedzę online, wierząc, że prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.
KAROLINA SZABŁOWSKA
Marketing Communications Manager IKEA Retail sp. z o.o.Od kilkunastu lat w branży marketingowej odpowiedzialna za szeroko zasięgowe kampanie ATL i BTL, wielokrotnie nagradzane statuetkami Effie, KTR, Golder Arrow, Złote Spinacze. W swojej karierze związana była z marką Tyskie w Kompanii Piwowarskiej oraz marką BOLS w CEDC. Aktualnie odpowiada za komunikację marki IKEA w Polsce. Absolwentka Zarządzania i Marketingu SGH oraz Psychologii.
Szymon Gruszecki,
CEO, Co-Owner at Graffiti FilmsCo pisze o sobie w oficjalnych notkach: Team Work, Client Service, Service Production… Rozpoczynał swoja drogę w produkcji MTV, teraz wspólnie z przyjaciółmi tworzy własne studio produkcyjne, tworząc reklamy dla największych marek.
Robert Wierzbicki
Wideo w służbie komunikacji.Ponadto:Współtwórca pierwszej, ogólnopolskiej wyszukiwarki lekarzy i specjalitów świadczących usługę wizyt domowych.Pomysłodawca i współtwórca Centrum Prasowego Pałac Lubomirskich – największe centrum prasowe w Warszawie. Miejsce powstało w wyniku współpracy z BCC i jest największą przestrzenią w Warszawie stworzoną do przestrzeni do realizacji konferencji, spotkań i wydarzeń dla mediów.
Anna Zimecka
Od 17 lat Project Director w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, odpowiadająca za projekty takie jak Innovation, KTR i Effie. Doświadczenie zdobywała w marketingu, PR i sprzedaży, pracując dla marek jak Levi’s, PlusRadio, Y&R. Była dyrektorką Polskiego Festiwalu Reklamy oraz kuratorką wystaw, w tym Annie Leibovitz i Oliviero Toscaniego. Członkini Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele MNW, wspierająca finansowo Muzeum Narodowe. Historyk sztuki, praktykujący architekt oraz koordynator projektów kulturalnych, takich jak „Muzeum Utracone”.
Artur Gajewski
były Dyrektor Marketingu i R&D w Purella Superfoods do kwietnia 2022, rozwijał firmę od 2015 roku jako udziałowiec. Odpowiadał za strategiczny rozwój, komunikację marketingową, działania B+R oraz kontrolę jakości. Ma ponad 15 lat doświadczenia marketingowego, zdobytego w agencjach Publicis i TBWA, a także przy rozwijaniu polskiego oddziału CROMA. Laureat tytułu Dyrektora Marketingu Roku 2020/2021 w dwóch kategoriach: Produkty Spożywcze i Best START-UP Marketer. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Sterling Business College. Prywatnie pasjonat sportu, sztuki, starych samochodów i wina.
Marta Zagożdżon
od 18 lat zajmuje się projektami komunikacyjnymi dla firm, a od 15 lat prowadzi agencję ConTrust Communication. Specjalizuje się w PR, content marketingu, social mediach, zarządzaniu kryzysowym oraz budowaniu wizerunku i rozpoznawalności marek takich jak Dachser, Prologis, Shell i Wuzetem. Jako mentorka w programie LeadIT, Lady wspierała rozwój liderskich kompetencji kobiet w IT. Prowadzi zajęcia z copywritingu na Uniwersytecie SWPS i działa jako szefowa grupy komunikacyjnej TEDxWarsawWomen 2022. Była rzeczniczką prasową Izby Gospodarki Elektronicznej.
Sebastian Grochala
Z wykształcenia polonista, były instruktor harcerski, Naczelnik Harcerzy Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej w latach 2012–2015, w latach 2012 – 2018 rzecznik prasowy MPK-Łódź, od 2018 roku specjalista ds. komunikacji w LS Airport Services S.A. Od października 2018 roku Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz rzecznik prasowy LS Airport Services S.A, od marca 2020 roku odpowiada za marketing i komunikację w Polska Grupa Farmaceutyczna.
Dariusz Maciołek
Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas – jako CMO Banku od 2018 roku zajmuje się wsparciem marketingowym linii biznesowych oraz budowaniem marki banku. Od początku konsekwentnie inicjuje i wspiera kampanie, które utrwalają wizerunek banku, jako instytucji odpowiedzialnej społecznie, promującej etyczne postawy.To doświadczony menadżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).
Maciej Krzysztoszek
Amica – odpowiada w niej za relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.Wcześniej, przez blisko cztery lata Maciej Krzysztoszek był rzecznikiem prasowym towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, w którym zarządzał komunikacją korporacyjną, w tym relacjami z mediami, działaniami wizerunkowymi i komunikacją wewnętrzną. W latach 2013-2017 związany był z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie utrzymywał kontakty z dziennikarzami i realizował kampanie społeczne. Krzysztoszek jest też od 2018 roku członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Był też dziennikarzem m.in. w „Bloomberg Businessweek Polska”, TVN CNBC (obecnie TVN24 BiŚ), TV Biznes (obecnie Polsat News 2) i „Własny Biznes Franchising”.
Agnieszka Durst Wilczyńska
jest Dyrektorką zarządzania marką i mediami społecznościowymi w UNIQA, z wieloletnim doświadczeniem w marketingu w branży ubezpieczeniowej. W swojej karierze brała udział w licznych kampaniach TV, m.in. dla AVIVA (rebranding Commercial Union), Liberty Ubezpieczenia (rebranding Liberty Direct) oraz AXA, gdzie odpowiadała za cztery kampanie TV, w tym nagradzaną kampanię CSR „Masz Moc”. Od 2017 r. przyczyniła się do wzrostu świadomości marki AXA, która stała się drugą marką na rynku pod względem znajomości produktów majątkowych i na życie. W 2021 r. była autorką kampanii rebrandingowej AXA/UNIQA oraz kampanii produktowych UNIQA, która jako jedyna zwiększyła rozpoznawalność marek ubezpieczeniowych w tym roku. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a także ukończyła studia podyplomowe z psychologii reklamy.
Iwona Doktorowicz Dudek
Zarządzała markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch jako Vice Prezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone. Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki, Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka. Zanim dołączyła do Grupy Danone, pełniła funkcje menedżerskie w marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff). Od roku 2013 juror w konkursach Effie.
Agnieszka Konarzewska
Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od czerwca 2017 roku odpowiada za komunikację do klientów indywidualnych i biznesowych oraz strategię marketingową. W ostatnich latach prowadziła nagradzane kampanie, takie jak „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” i „Doceniaj nie oceniaj”. Ściśle współpracuje z Biurem CSR, wspierając działania odpowiedzialne społecznie. Pracowała wcześniej w GE Banku Mieszkaniowym, GE Money Banku oraz Banku BPH. Jest wolontariuszką akcji „Szlachetna Paczka” oraz liderką inicjatywy Kobiety Zmieniające BNP Paribas, promującą równość płci i różnorodność w organizacji.
Joanna Zadworna
Samsung Electronics Polska. Marketerka z 12-letnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczynała w NIVEA Polska, gdzie pracowała nad rozwojem marek NIVEA, NIVEA Baby, Eucerin i Bambino. Od 6 lat związana z firmą Samsung Electronics Polska, gdzie obecnie opiekuje się m.in. komunikacją telefonów Galaxy A. W pracy szczególną wagę przywiązuje do badań, poznawania potrzeb konsumenta i tworzeniu unikalnych rozwiązań w oparciu o dane. Współzałożycielka grupy Odskocznia, która oferuje zajęcia z umiejętności cyrkowych dla dzieci i dorosłych. Współpracuje również z Fundacją Zwierzęca Polana, w ramach której prowadzi dom tymczasowy dla psów.
Krzysztof Gońka
Decathlon Polska. Pasjonat brand marketingu, z doświadczeniem w digitalu (social media, kampanie online, influencer marketing, content marketing). W Decathlon odpowiedzialny za działania 360 budujące markę sportową oraz komunikację kampanijną (w wydaniu wizerunkowym i sprzedażowym). Absolwent Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na koszalińskiej politechnice.
Iryna Maidanska
Digital Marketing Specialist Opowiada jak wyglądała jej droga zawodowa, począwszy od rozpoczętych studiów na Ukrainie, polonistyce i dziennikarstwo w Polsce, a potem całym zamieszaniu życiowym i ostatecznie odkryciu wielkiej miłości do marketingu i pracy w agencji go2ecommerce.
Olivia Drost
Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i zarządzania mediami na London School of Economics. Studiowała język indonezyjski na stypendium w Dżakarcie. Otrzymała wyróżnienie od prezydenta USA Baracka Obamy (2012) oraz nagrody za reportaże (2015, 2016). Współpracowała z Onetem, CNN Indonezja, Wprost.pl i National Geographic Poland. Ekspertka digital marketingu i komunikacji, od 2019 roku partnerka zarządzająca w Spotlight Agency, a od 2020 właścicielka agencji PR oLIVE media. Zrealizowała kampanie m.in. dla Coca-Coli i AliExpress, nagrodzona na Gali Twórców 2021.
Maciej Wielkopolan
Twórca i współwłaściciel Teleperformance Polska, krajowego oddziału największej na świecie firmy outsourcingowej Contact Center. Adaptował korporacyjne doświadczenia do potrzeb rynku polskiego, realizując setki projektów międzynarodowych i lokalnych. Jego wiedza o kulturze organizacyjnej firm pozwala mu skutecznie zarządzać. Przed Teleperformance wprowadzał płatną telewizję Canal+ jako Dyrektor Zarządzający w C+ Polska. Był członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, a w latach 2010-2016 pełnił funkcję Prezesa. Ukończył Ecole Superieure de Commerce et de Management w Paryżu oraz Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej; jest także stypendystą rządu francuskiego oraz doktorantem Ecole Pratique des Hautes Etudes w Paryżu.
Paweł Kastory
to prezes i współzałożyciel grupy DDB Warszawa. Ukończył Wydział Finansów i Statystyki SGH oraz Wydział Filozofii i Socjologii UW. W 1991 roku założył agencję Corporate Profiles, która w 1997 połączyła się z DDB Worldwide, a on sam został dyrektorem generalnym DDB Warszawa. Od 2002 był przewodniczącym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, a później członkiem rady nadzorczej SAR. Pełni funkcje w różnych organizacjach, w tym jako przewodniczący rady Muzeum Józefa Piłsudskiego oraz wiceprezes Polskiej Rady Biznesu. Jest również aktywnym członkiem rad UNICEF i Fundacji Ronalda McDonalda.
Marta Strzyżewska
Dyrektorka Marketingu i Cyfryzacji w Avivie, odpowiada za budowanie wizerunku marki, komunikację marketingową oraz rozwój serwisu MojaAviva i e-commerce. Ma prawie 20-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu, zaczynając karierę w 2001 roku w BRE Banku (obecnie mBank). Następnie pracowała w Grupie Generali jako Marketing Manager i Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej. Od 2016 roku związana z branżą prywatnej opieki medycznej; najpierw w Invimed, a od 2018 jako Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED, gdzie zajmowała się strategią marek oraz kampaniami marketingowymi.
AGNIESZKA KORZENIOWSKA
Od ponad 20 lat związana z branżą mediów i marketingu. Połowę swojej pracy zawodowej poświęciła PR-owi kryzysowemu, z czego osiem lat jako rzeczniczka prasowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego we Wrocławiu. To tam rozpoczęła przygodę z CSR-em i zrównoważonym rozwojem, którą kontynuuje jako dyrektorka marketingu ZOO Wrocław. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wykładowczyni akademicka, autorka programu pierwszych studiów podyplomowych w Polsce, łączących wiedzę o przyrodzie i marketing, za które została nominowana do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2021.
Łukasz Kosuniak
to praktyk marketingu B2B, który rozpoczął karierę w Microsoft, zajmując się marketingiem i wsparciem sprzedaży. Następnie stworzył dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie wdrożył system marketing automation klasy korporacyjnej. Obecnie prowadzi Grow Consulting, doradzając firmom B2B w pozyskiwaniu klientów poprzez nowoczesne metody marketingowe. Dzieli się wiedzą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz jako autor artykułów w prasie specjalistycznej (m.in. „Marketera+”, „MIT Sloan Management Review”). Jest również autorem książek o marketingu B2B oraz kursów dotyczących strategii i social sellingu.
WERONIKA SZWARC-BRONIKOWSKA
Ekspertka mediowa i przedsiębiorczyni, związana z branżą mediową od 1997 roku. Obecnie jest współzałożycielką i wiceprezeską domu mediowego Media People, który oferuje również konsulting marketingowy i biznesowy. Media People należy do sieci CAN, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zdobyła liczne nagrody, m.in. „Debiut Roku 2018” oraz „Przedsiębiorca Roku 2020”. W 2017 była ambasadorką kampanii She’s Mercedes, promującej polskie przedsiębiorczynie w reklamie. Pracowała dla wielu renomowanych firm, takich jak A+E Networks czy BNP Paribas Real Estate. Prywatnie pasjonuje się sztuką, nauką oraz rozmowami z dorastającymi synami.
Franek Rogala
Urodzony w 1988 roku Franek Rogala należy do młodego pokolenia filmowców. Doświadczenie produkcyjne zdobył pracując przy filmach fabularnych, a następnie dołączył do MTV w Warszawie jako kierownik produkcji. Na PWSFTviT w Łodzi studiował Organizację Produkcji. Obecnie jako współwłaściciel domu produkcyjnego Graffiti Films, z zapałem wzmacnia jego pozycję łącząc tradycyjne wartości firmy z nowatorskimi pomysłami młodego zespołu.
PATRYCJA ZIELIŃSKA
Od 5 lat pracuje w Pracowni Gier Szkoleniowych, gdzie współtworzy projekty takie jak The Game of Business Evolution i Competence Game oraz odpowiada za obecność na wydarzeniach zewnętrznych (m.in. Meetings Week Poland, HR Tech). Promuje metody gier w rozwoju menedżerów i organizacji, występując jako ekspertka na konferencjach takich jak Employer Branding Summit czy Golden Arrow. Odpowiada za pozyskiwanie partnerów biznesowych dla PGS, współpracując z m.in. International Data Group oraz Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w marketingu B2B w branży szkoleniowej oraz PR. Wcześniej współpracowała z ONZ i Instytutem Lecha Wałęsy.
Michał Michalik
Założyciel i zarządzający niezależną agencją Pomarańcza w Poznaniu. Jako dyrektor artystyczny przez ponad 20 lat zrealizował tysiące projektów dla klientów w obszarze komunikacji, brandingu oraz kampanii online i offline, współpracując m.in. z Amicą, NIVEA i Britą. Grafik i kulturoznawca, laureat wielu nagród za kreatywne rozwiązania; jego prace były publikowane w brytyjskim magazynie ComputerArts. Pasjonuje się odkrywaniem potencjału kreatywności oraz prowadzeniem procesów strategicznych i relacji z klientami. Łączy talent artystyczny z analityką systemu Business Intelligence w pracy agencji.
MAGDALENA CZAJA
Do 2017 roku była uznawana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, prowadząc nagradzaną agencję marketingową San Markos. Wiceprzewodnicząca Komisji Etyki Reklamy w Polsce oraz członek Zarządu SAR.
Obecnie przedsiębiorca, konsultant, mentor i trener rozwoju osobistego. Autorka publikacji branżowych i twórczyni metody Lovefiting™, służącej do budowania relacji. Prowadzi autoryzowaną filię Metody Tippinga oraz warsztaty metodą Byron Katie.
Orędowniczka odwagi: „Odwaga to działanie mimo strachu. Wszystko czego potrzebujesz to jedna decyzja. Bój się…i działaj!”
Dołącz już teraz

Nie trać czasu!
Rozpocznij swoją marketingową przygodę

Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się na nasz newsletter i nigdy nie przegap nowych odcinków, warsztatów i inspirujących treści!

Scroll to Top